Menu 0

×

×

×

×

×


Reklamační formulář


Reklamace
Vrácení zboží

Zašlete nám prosím poškozené zboží na adresu KARE Sklad Horní Počernice Areál Big Box, HALA K, Ve Žlíbku 1800/77, spolu s tímto vyplněným formulářem a kopií daňového dokladu (faktury). Jakmile reklamaci obdržíme, budeme se Vás snažit co nejdříve kontaktovat ohledně výsledku reklamace. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Vždy se však snažíme reklamaci vyřešit dříve.


×
Přidat fotografii
Reklamaci se budeme vždy snažit vyřešit opravou nebo výměnou za nový výrobek. V případě, že nebude ani jedno z toho možné zaškrtněte prosím další preferovaný způsob vyřízení:



Kompletní informace týkající se reklamace najdete zde.
Pokud se chcete na cokoliv zeptat napište nám na reklamace@kare-prague.cz, nebo volejte na +420 724 981 372.