Využíváme pro přepavu balíků do 30 kg. Ven doručení dostanete SMS s předpokládaným časem doručení (3 hodinové rozmezí). Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete ho u řidiče změnit, číslo vám přijde emailem/SMS. U řidiče DPD - můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží (dobírka).
Cena dopravy po České republice
Kde máte svoji zásilku si můžete ověřit na webu DPD, když napíšte chatbotovi Jardovi. Stačí vybrat "Kde mám balík" a zadat číslo, které jste obdrželi. Pokud číslo balíku nemáte, neváhejte nás kontaktovat.
GEIS doručí naše těžké zboží, tedy to, které váží více jak 30 kg. V den doručení dostanete ráno SMS s předpokládaným časem doručení (3 hodinové rozmezí). Pokud se vám doručení v daný den nehodí, můžete ho podle pokynů v SMS posunout o 1, 2 nebo 3 pracovní dny. U řidiče GEIS - můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží (dobírka).
Cena dopravy po České republice
Svoji zásilku můžete sledovat na stránkách společnosti Geis. Číslo zásilky vám zašleme, jakmile předáme vaši objednávku dopravci.
Přednost možnosti osobního vyzvednutí je především časová nezávislost. Objednávky si můžete vyzvednout od pondělí do pátku od 10:00 do 17:30 na našem skladě v Horních Počernicích.
Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, pošleme vám email.
Adresa skladu: KARE Sklad Počernice - Areál Big Box, HALA K, Ve Žlíbku 1800/77, Horní Počernice.
Budeme rádi, když nám předem zavoláte, že už si pro objednávku jedete. Nachystáme vše, abychom vás zdrželi jen nezbytně nutnou dobu.
Pro dopravu těžkého (+15 kg) nebo rozměrného nákladu s možnostmi služeb výnosu do patra, sestavení nábytku a odvezení vaše starého kusu nábytku můžete nově vybírat KARE Dopravu. Dopravní službu včetně servisu zajišťuje námi prověřený partner, se kterým dlouhodobě spolupracujeme a nyní jsme naši spolupráci rozšířili i pro online objednávky. Doprava se zobrazí v košíku, pokud budete mít v košíku zboží v celkové váze 15 kg a více.
Dopravné se dozvíte vždy po zadání adresy, na kterou budete chtít zboží doručit. Na základě vzdálenosti systém vypočítá cenu (vzdálenost od nás ze skladu × 29 Kč/km).
Cena dopravy se liší od naši komerčních dopravců (DPD/Geis). KARE Doprava se vyplatí v přpadě, pokud budete potřebovat tyto služby:
V den, kdy k vám zboží budeme dopravovat vás budeme kontaktovat s přesným časem doručení. Přijde vám i email, že jsme zboží předali našemu řidiči. V případě dobírky, nebo doplatku 50 % při výběru platby 50/50, můžete zaplatit kartou neboho hotově přímo řidiči.
Svoji zásilku si můžete vyzvednout ve výdejních místech Zásilkovny, která má přes 4 200 výdejních míst v ČR a přes 1 100 na Slovensku). Využít můžete nejen klasická výdejní místa, ale také Zboxy a Alzaboxy.
Zásilka je limitovaná rozměry a váhou (váha do 5kg a součet všech tří stran standardní zásilky je maximálně 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm). To však hlídá košík. Pokud zboží přesahuje limity pro Zásilkovnu, tak se mezi možnostmi dopravy nezobrazí.
Doba doručení je zpravidla do druhého dne od expedování objednávky. O předání objednávky kurýrovi vás budeme informovat emailem.
Zásikovna vás bude informovat SMS nebo e-mailem o převzetí zásilky a termínu jejího doručení na zvolenou pobočku, také obdržíte kód pro sledování zásilky. Zásilku budete mít uloženou k vyzvednutí 7 dnů.
Na pobočkách Zásilkovny lze platit v hotovosti i kartou. Doručené zboží si můžete přímo na pobočce Uloženky rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.
Zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná heslo pro vyzvednutí zásilky. Heslo Vám přijde SMS zprávou a e-mailem. Při vyzvednutí již zaplacené objednávky můžete být vyzváni k předložení dokladu totožnosti.
Svoji zásilku můžete sledovat na stránkách Zásilkovny. Kód zásilky vám zašleme, jakmile předáme vaši objednávku dopravci.
Vyzvedněte si zásilky v nejbližším výdejním místě Pickup. Celkem je to 1300 míst pro osobní vyzvednutí zásilky v Česku.
Zásilku limituje jen hmotnost, což je 15 kg. To hlídá košík. Pokud zboží přesahuje limity pro DPD Pickup, tak se mezi možnostmi dopravy nezobrazí. Spolu s váhou hlídáme i nejdelší délku strany, což je 100 cm a maximální obvodovou délklu 250 cm (2x šířka + 2x výška + 1x délka).
Doba doručení je zpravidla do druhého dne od expedování objednávky. O předání objednávky kurýrovi vás budeme informovat emailem.
Dopravce vás bude informovat SMS nebo e-mailem o převzetí zásilky a termínu jejího doručení na zvolenou pobočku DPD Pickup, také obdržíte kód pro sledování zásilky. Zásilku budete mít uloženou k vyzvednutí 7 kalendářních dnů (kalendářní dny jsou každý den v týdnu, včetně soboty a neděle).
Na DPD Pikup výdejních místech lze platit v hotovosti, někdy i kartou. To zda výdejní místo umožňuje platbu kartou uvidíte při výběru daného místa na mapě (v košíku eshopu). Doručené zboží si můžete přímo na pobočce DPD Pickup rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.
Vyzvedněte si zásilky v nejbližším boxu DPD nebo AlzaBoxu. Je to dalších více jak 1 000 míst pro osobní vyzvednutí zásilky v Česku s dostupností 24 hodin 7 dnů v týdnu. Samoobslužné boxy, do kterých doručujeme, jsou umístěny na dobře dostupných místech v blízkosti obchodních center a administrativních budov.
Stejně jako u DPD Pickup dostanete informaci o tom, že je balíček v boxu uložen SMSkou a emailem, kde bude PIN kód. Ten zadáte do vámi vybraného boxu a je to. Otevře se schrának a převezmete si balíček.
Při výběru DPD Boxu lze platit jen kartou online nebo fakturou.
Jak vyzvednete zásilku
Zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná heslo pro vyzvednutí zásilky. Heslo vám přijde SMS zprávou a e-mailem. Při vyzvednutí již zaplacené objednávky budete pravděpodobně vyzváni k předložení dokladu totožnosti.
Sledování zásilky
Svoji zásilku můžete sledovat na stránkách Uloženky (WE-DO). Kód zásilky vám zašleme, jakmile předáme vaši objednávku dopravci.
Vyzvedněte si zásilky v nejbližším výdejním místě Balíkovny. Na poštách, v nákupáku i v trafice za rohem. A také v síti samoobslužných AlzaBoxů. Což je více než 5 300 výdejních míst.
Zásilku limituje jen hmotnost, což je 15 kg. To hlídá košík. Pokud zboží přesahuje limity pro Balíkovnyu, tak se mezi možnostmi dopravy nezobrazí. Spolu s váhou hlídáme i rozměry zásilky, které jsou min.15 x 10,5 cm, max. 50 x 50 x 50 cm.
Doba doručení je zpravidla do druhého dne od expedování objednávky. O předání objednávky kurýrovi vás budeme informovat emailem.
Jak vyzvednout zásilku
Dopravce vás bude informovat SMS nebo e-mailem o převzetí zásilky a termínu jejího doručení na zvolenou pobočku Balíkovny, také obdržíte kód pro sledování zásilky. Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXECH čekají přibližně 2 pracovní dny.
Sledování zásilky
Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku nebo v e-mailu. Jakmile se bude blížit konec doby pro vyzvednutí, dáme vědět do e-mailu nebo smsky. Na výdejních místech Balíkovny lze platit v hotovosti, někdy i kartou. To zda výdejní místo umožňuje platbu kartou uvidíte při výběru daného místa na mapě (v košíku eshopu). Doručené zboží si můžete přímo na pobočce Balíkovny rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.
Ať už si vyberete jakoukoliv možnost dopravy, vždy dbáme na informovanost a po odeslání objednávky automaticky odesíláme email se shrnutím objednávky s informacemi k dopravě, nebo osobním vyzvednutí. Pokud si např. budete chtít doručení upravit, kontaktujte nás na telefonu +420 778 407 406, napište nám email na eshop@kare-prague.cz nebo jsme k zastižení od 9:00 do 20:00 na chatu na našem webu.
Na vrácení zboží máte lhůtu 14 dnů od dodání nebo převzetí zásilky. V případě, že budete chtít zboží v tomto termínu vrátit, můžete ho zpět zaslat na adresu KARE Sklad Počernice - Areál Big Box, HALA K, Ve Žlíbku 1800/77, Horní Počernice. Dopravu za vrácené zboží hradíme my. Neposílejte zboží na dobírku (tedy za 0 Kč). Zásilku doporučujeme pojistit.
Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést), a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky.