CHYTRÝ LIFESTYLE MARKETING
Nyní, když jsou jarní veletrhy u konce, výrobce nábytku a interiérového vybavení KARE Design GmbH nadále zažívá silný růst. Rychlejší a chytřejší bytové vybavení a vyjádření vlastní osobnosti skrze netradiční a originální lifestylové zařízení bytu – na celém světě stále více a více spotřebitelů chce zařídit své domovy v souladu s těmito principy. Mezi faktory úspěchu tohoto vývoje, což je v rozporu se zavedeným trendy v oboru, je rozhodující branding, rychlá internacionalizace, mezikulturní sortiment a včasná implementace vícekanálového prodejního modelu.
Od založení společnosti v roce 1988 mnichovští bytoví odborníci Jürgen Reiter a Peter Schönhofen mají, jako dodavatelé životního stylu s vlastními obchody, nezanedbatelnou pozici v mezinárodním maloobchodu nábytku a franšízových partnerů po celém světě. Cílem jsou spotřebitelé s vášní pro design a touhou upozornit na svou vlastní individualitu, spotřebitelé, kteří se nebojí extravagantnosti spojenou s originalitou a neotřelostí. Na velkých mezinárodních veletrzích nábytku představuje KARE nábytek, lampy a bytové doplňky jako trendy, které udávají směr celému nábytkářskému průmyslu.
Okamžitá dostupnost se počítá
Tvůrčí týmy KARE dokáží vykouzlit neodolatelné designové produkty, které naleznete v cca 150 obchodech provozovaných franšízovými partnery ve 40 zemích po celém světě. Unikátní vintage kousky kombinují vtipné doplňky a moderní nábytek z masivního dřeva k vytvoření dokonalé dekorace každého domova, kde se majitel nebojí originality. Sortiment Kare činí cca 5000 výrobků, přičemž kolem 2000 produktů je každý rok vyměněno za nové.
Dnešní mobilní spotřebitele z internetové generace přitahuje ultimátní zážitek z nakupování s neustále se měnícím stimulem, na což je v konkurenčním prostředí rychle dostupného nábytku a osvětlení velmi důležité pružně reagovat. V centrálních skladech o rozloze 30.000 m2 v mnichovském sídle KARE
Design GmbH byla vytvořena potřebná infrastruktura pro efektivní dodávku všech produktů, včetně luxusní zboží, protože právě tito spotřebitelé jsou stále méně ochotni čekat tři měsíce nebo déle pro jejich ručně vyrobenou pohovku z italské kůže. Strategie nákupu a logistických odborníků KARE je založena na přímé dodávce z výrobního zařízení a dvojitým sourcingem: rozdělení výroby v několika místech v Evropě a Asii.
Z Paříže přes Miláno do Singapuru
Jako specialista interiérového vybavení KARE masivně investuje do účasti na mezinárodních veletrzích jako je Maison et Object Paříž, Salone del Mobile v Miláně, IMM Kolín nad Rýnem, Tendence and Ambiente ve Frankfurtu a Shanghai Furniture Fair. Kromě toho společnost pořádá své vlastní veletrhy dvakrát ročně v 3000m² velkém showroomu v Mnichově. Navíc jako partner na dekorace interiérů a developer KARE rozšiřuje svůj obchod s nábytkem do hotelů a restaurací. S „Cafe Kare“ zase marketingoví specialisté KARE Design vyvinuli nový zážitek z nakupování pro maloobchodníky pod heslem „Enjoy an buy“. Zákazníci si vychutnají nápoj a občerstvení v neustále se měnícím dekoračním prostředí, které připomíná stylový bleší trh.
Vždy o krok napřed
S dekoračními nápady Reitera a Schönhofena přináší KARE závan čerstvého vzduchu do interiérového průmyslu, něco, co vyžaduje připravenost riskovat a také soutěživého ducha. Například jejich „Kare Designer ‚ je aplikace rozšířené reality, která značně přesahuje hranice původní aplikace z hlediska designu, rozsah a funkce. Aplikace, které slouží pouze jako katalog, je minulostí.
Ambiciózní cíl: světově největší dům designu
V bavorské metropoli vedení KARE v současné době plánuje hotspot s mezinárodními rozměry, který čeká na jaře 2014 oficiální otevření. Na ploše 10.000 m² v bývalé elektrárně bude vytvořen největší dům designu na světě, který bude hostovat nejrůznější akce včetně těch gastronomických. Tato „elektrárna“ se stane místem, kde se tradiční průmyslová architektura bude stýkat se stylově prezentovaným nábytkem a zábavou od oficiální kultury po underground.
Koncepce a historie
V roce 1981 Reiter a Schönhofen otevřeli svůj první obchod o rozloze 40 m2 v Mnichově na předměstí Maxvorstadt. Jejich rozhodující a život měnící zkušenost byla touha po klasické židli Rietveld do jejich studentských pokojů, ale neměli možnost, jak si tuto drahou židli dovolit. Co však mohli udělat, bylo vytvořit repliku z materiálu v DIY obchodě za 60 marek. Dnes KARE Design nabízí vlastní nápady, které jsou daleko od elitářských jmen a značek. Tato začínající firma si rychle vydobyla své místo na mezinárodních veletrzích nábytku mezi Goliáši tradičních výrobců interiérového vybavení.
CEO a marketingový ředitel Schönhofen byl připravený a seznámený s důležitostí sociálních mediálních kanálů a nyní se proto může pochlubit 170 000 fanoušky z celého světa na Facebooku. Kromě svých povinností ohledně řízení firmy tráví Jürgen Reiter kolem 200 dnů v roce cestováním po světě a hledáním nových trendy nápadů a dojednáváním další spolupráce a produkce.
Netradiční rodinná firma
Reiter a Schönhofen mají tu čest pracovat s vysoce kvalitními zaměstnanci a mohou se pochlubit více než 10 % pracovní síly, která je ve společností KARE přes 10 let. Společnost přikládá velký význam rozvoji zaměstnanců a jejich vzdělávání, také si váží toho, že až 40 % řídících pozic je obsazeno ženami.